Latest Days I've Been.....

Hej bloggen!


Igår blev det ingen update för att jag höll på att fixa lite med Blogg.se så ja, skriver idag istället (det är ju kväll här nu men aja). Har varit upp med mycket dom här senaste dagarna med allt springades till olika platser och shopping malls! Hoppas nu att allt är klart för imorgon är det inte bara sista dagen på sommarlovet, utan en "Röd"-Dag eller vad man kallar det, alltså stationary holliday, så det finns egentligen inte någon plats som kommer att vara öppen.

Igår åkte vi till en stor mall som heter Square One, ligger i Mississauga, en annan stad (om man kan kalla det). Köppte klart alla kläder för skolan och massa mjukis byxor för jag tänker inte vara uppklädd VARJE dag xP ! Handlade också klart allt för skolan...typ, kom nyss ihåg att jag inte har köpt en sketchpad, jäklar! Jaja, vi får väl se!

Idag drog vi till IKEA for att äta en Svensk frukost, behövde verkligen det! Har saknat Sverige så jävla mycket och nu vill jag verkligen åka dit (älska min timing med skolan, haha) Anyways, sen åkte vi till en annan shopping mall, Burlington Mall och gick runt där ett tag.

För några timmar sen va vi tillbaka från Walmart. Hade velat köpa ett par hörlurar men ville vänta tillslut. Köpte istället två nagellack och senaste numret av Seventeen. Ursäkta kvaliteten av bilden, behöver verkligen en ny kamera! Kollade runt i Black's idag, fanns två som jag såg som catch-ade mina ögon! Men får se, så länge.

                                                      Seventeen, nagellack och en bok!

Have a happy Monday! :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback