Need...

Nu har jag kollat runt lite i nätet och websidor för kläder och skor. Hittat saker som jag dör for. Ska visa upp dom senare, kanske, vi får se. Men Gud, vad snygga saker det fanns! Kollade mest i H&M's sida. H&M kommer alltid att vara en av mina favoriter. Och sen så har vi PINK by Victoria's Secret, den diskussionen vill ni slippa om ni inte är beredda att sitta här och lyssna på mig, pladdra om hur jävligt snygga kläder dom har...


pearls&floral~keep on dancing till the world ends

Tror inte att jag har sett en PINK butik i Sverige. Det kanske finns en nu som har öppnat på nytt. Vet ni något om det? Det bästa med PINK är att den har en huge variety av saker. Pyjamaser (spelling??), kläder, "on-campus"-kläder, "Late-night", saker för ditt "dorm" i College, och massa annat som perfymer, krämer, nagellack och sånna saker.

THEJUICYDETAILS - j'adore | utnämnd till Örebros bästa blogg 2010


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback