So Much Fun

Låg uppdatering dom här dagarna för att jag är med familjen innan skolorna börjar och en massa annat. Har mycket att göra dom här sista dagarna så jag kommer att försöka hinna med allt (behöver nog skriva en lista också, så mycket är det) Tänker ta vara på den här sista veckan så mycket jag bara kan! Behöver fortfarandet köpa klart sakerna för skolan och på Torsdag ska vi åka till Registration Day för att få min Student Card, Schema och kalender, likaså mitt skåp och så ska vi möta upp med min ESL-Teacher. Mamma och pappa följer med såklart och kusinerna behöver också skriva in sig, så det går nog bra!

Igår var det bara roligt. Va ute typ hela dagen och det var så roligt! Vaknade klockan 4:45 am och fixade mig och sen drog vi ca 5:30 am och var ute hela dagen. Vi åkte runt lite och sen bestämde sig pappa att vi skulle åka och äta frukost så då blev Cora's och Gud, vilken god frukost dom har.

Senare under dagen åkte vi till min Faster och andra kusiner och stannade där. När vi var tillbaka var det skjukt sent så jag bestämde mig att lägga mig och få mig en bra sömn!

Strawberry waffle
Vi delade den här stora Waffle-Strawberry plate. Gott var det!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback